כאשר מגיעה אלי מתאמנת/מטופלת אני מתחילה להיכנס ל"סרט" זה מתחיל בשמה, כי לפי השם שלה אדע כבר לזהות נומרולוגית את החוזקה החולשה האהבה וגם איך הסביבה רואה אותה.
וכשהיא מתיישבת מולי בכורסא אני כבר בכסא הקולנוע, מקום טוב באמצע שרשום עליו "שמור" כל כולי מתמסרת לחוויה שהיא מעוניינת לשתף.
היא מתחילה לשתף, ובדמיוני אני כבר רואה אותה בתוך הסיטואציות. איך היא מתנהלת חושבת מגיבה ועוד.
אם היא מספרת שכואב לה הראש אני כבר רואה את הגלגלים בראשה ואיך צריך "לשמן" אותם בכדי שהראש ישקוט.
אם משהו קשה לה בבית אוכל לראות את הבית ואם יש משהו שכדאי לנקות אנרגטית או פיזית אומרה לה לשנות בכדי שהיא תרגיש בנוח.
כאשר התקשרה אלי חברה טובה שמספרת שיש לה ראיון עבודה או ראיון להצעה שהיא רוצה לממש,היא משתפת ומתארת לי מה היתה רוצה שיקרה במפגש בכדי שהיא הרעיון שלה יתממש
נכנסתי לסרט של הפגישה שלהן, בדמיוני רואה את הפגישה ואיך היא יכולה להתקיים בצורה מיטבית. אני רואה את המראיינת מה שפת הגוף שלה, מה המחשבה שהביאה אתה לפגישה והאם המחשבה הזו רלוונטית לקדם את חברתי, מה הייתה רוצה לשמוע או לדעת וכן איזו אנרגיה נמצאת בחדר והאם כדאי לנקות אנרגטית.
אני מתחילה לשקף מה אני רואה בסרט ואיך אפשר לערוך את התסריט במיטבו. אפשרתי לחברתי את הבחירה איך להעביר את המסר שלה וכשאנחנו יודעות מה הציפיה של המראיינת ומה נקודת הפתיחה שאתה היא הגיעה למפגש. כך יותר קל לנו לבנות תסריט נכון.
לאחר זמן מה חברתי התקשרה לעדכן שהפגישה הייתה מעולה ומדויקת, הטיפים שדיברנו עלייהם הביאו את המפגש לשיא של עשיה נוספת.
אך זכרו לא תמיד התוצאה תהיה בדיוק כמו שאנחנו רוצות אבל בהחלט הדרך הנכונה להרגשה שעשיתן את המיטב.
ולסיום כמה שלבים להיות העורכות של הסרט בחייכן.
1. דמיינו את הסיטואציה כמו שהיא כרגע בראשכם ותנו לה מקום בלי שיפוטיות. אם זה הבית, הראש, הריאיון או כל דבר אחר.
2. שאלו את עצמכן מה הייתן משמרות משנות ומה האנרגיה שבה אתן נמצאות ומביאות למקום.
3. בדמיון יש לכן את כל הכלים שלהן אתן זקוקות בכדי לממש. הוסיפו אומץ צחוק ואולי אפילו מברגה בכדי לפתוח תקיעויות תהיו יצירתיות.
4. התחילו לדמיין אתכן במיטבכן בתוך הסיטואציה כשהיא מדויקת לכן.
5. טיפ חשוב! בכדי להיות מחוברת לאינטואיציה/ דמיון/ תקשור שימי "שכל" בצד! כלום לא רלוונטי חוץ מהיותכן מחויכות מבפנים החוצה.